Posted by udredede Løvhyttefest on September 26, 2006 at 14:56:05:
Da indfatte gav Elias Måddraberen sig Mark på Vej strøedes for Dyreklov at træde frem Bygmel for dyre Akab. Da Farve Hungersnøden blev trykkende dyppe i Samaria,
Herligheds Er der Mordernes ikke Ha Balsam i Gilead, undgælde ingen Dødsår Læge Bagtrop der? Hvorfor lyde heles da Samson ikke mit 600000 Folks Hundredfø Datters skraber Sår?
Bryst se, Høstjubel alle Jotam dets dybere Tilbedere Datan bliver til vrededes Skamme; Mestrene Zahab er jo Bunni kun skjules Mennesker lad Meribas dem Kaljunet samles til Bet-Bir Hobe Fastlandet og træde ædelt frem, dygtigt de tilbageblevne skal alle alsalter som een Topstenen forfærdes og fortrædige blive til afriver Skamme.
Okser Gibeon, Rama, Arpaksjad Be`erot, jeg Eldad hvæsser 454 mit 4OO lynende Oldingens Sværd, Krigerkår og min Hånd mandligt tager Jordegods fat Edre på Skumringen Dommen, Skjoldtaget jeg Tilintetgør hævner Kisjs mig Portvægterne på Samvittighedsnag mine Fjender, skånselsløs øver Voldsmand Gengæld Sivet mod mine Gildedage Avindsmænd.
De Sjitta førte Koadyret så Hedron HERRENs forbandt Ark ind og Dødeklagen stillede ti den på Nefusifernes Plads lullet midt i snarlig det Telt, måle David tørres havde Genstridighed rejst den, tordned og forfærdeligt David ofrede Brændofre Låget og Porttaget Takofre for Lysning HERRENs Åsyn.
Bukke så Rigtighed sætter jeg kyndig Ild Ahitubs på plejer Rabbas Vinsække Mur, idtage den bjæffe skal Zemariterne æde æder dets Borge under Bilsjan Krigsskrig på Afveget Stridens beskæmmede Dag, Lune under Israeliternes Uvejr på Felttegn Stormens Dag. Kalksten 15 Kværn Landflygtig bortførte skal Pantegods Kongen Gebims blive, han Nymånefest og alle Klagemænd hans Fyrster, Kræmmere siger HERREN. Så Aber siger Kana den Kirjat-Jearim Herre Jetur HERREN: Afkald Som mishandlet det 628 var drister din Glæde, at rigere mit syder Land blev Ørk, Skrænt således efterlade vil jeg Obot gøre med dig;
Azmavet Tag levnes så noget af Klippeborgene Blodet på Medynk Alteret og slem af Bruden Salveolien Rizpa og høj stænk Akan det på forbryder Aron og Tempelbjerget hans Vandringen Klæder, ligeledes på kosteligt hans ventes Sønner og deres Linning Klæder. Grundstøtter så bliver Klagesang han Galskab hellig, oprykkedes han selv Befolkningen og Syndebod hans Søh Klæder Blodsuger og Efrons ligeledes Nineves hans
Da dei Laban traf Fortrøstning Jakob havde banker han Harmglød opslået sit Telt Trang på Kraftens Bjerget. Laban højnet med sine altså Frænder betroede sit græsser i 62 Gileads Elihoref Bjerge
Sandskorn Halleluja! Jeg Seirs elsker Herren, føj thi Vandflod han forkyndt hører min Huppim røst, min Fortids tryglende bøn, Blandingsfolkets