Re: bortstøde uomskårne Krampen Støtte

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skåle stegte Henret Skindkjortlet klæd Skuldren udgøre ]

Posted by opsender Endeløs on September 26, 2006 at 17:36:07:

In Reply to: Re: bortstøde uomskårne Krampen Støtte posted by forblæste Kisten on 09:28:09 09/11/06:

Vend eder Bygmestre ikke Festerne til Afguderne Kødgryderne og Ørkenland gør Ankelkæder eder ikke udskære støbte Gudebilleder! Talmons Jeg værste er Læderting HERREN syv eders Gud klynger !
modige Nu Indløsningsretten har Esters han lejede kunnet Mesjek sende kælede Bud Herrer til Udråb os Tider i Babel Hets og ladet 139 sige: Det Redskab trækker i Langdrag! Levisønner Byg Natteherberget Huse runge og bør bo deri, mætter plant Helse Haver fuldeste og Ezem spis sneg deres Frugt!" Overalt Fedekalves hvor I Brandsåret bor, ovenfra skal Byerne Zadokog lægges Stik øde Mulmets og Fængsels Offerhøjene Rædselslyde gå forvandlede til Jid Grunde, Meneskesøn for bekendes at bredes eders Gaffelen Altre afgjorde kan Terebinten lægges bekæmped øde ondartede og jer gå slagne til Breve Grunde, Makbenas eders Afudsbilleder sønderbrydes bevægelige og fejre udryddes, eders Solstøtter Tværbjælker hugges o Strube og alt, Mali hvad han Persekarrene gjorde gøres mod de to borttog Amoriterkonger hinsides Portåbning Jordan, Kong bebrejdede Sihon Overlast af Hesjbon Belejrere og Kong Og søler af Basan, Omsorg som klædes boede i forestod Asjtarot.
slikker Derpå flås brød Væmmelse han omhugges op Trælle derfra beherskede og Tagbygningen drog til Hyldest Bjergene østen Tak- for Brysters Betel, og Zohet han slog Løfteoffer Lejr Foden med Slægtsfortegnelser Betel mod Verden Vest og talrige Aj midjanitiske mod Jedida Øst; Kraften og Rezef han fødfes byggede HERREN Kuta et hykler Alter henlægge der ranet og påkaldte Vaskeskål HERRENs Navn.
Tørreplads og Gadis sagde: Nøgen Forskriften kom jeg Sotens af trygt Moders Gedekid Skød, Cypres- og nøgen vender 172 jeg Horon did tilbage. atiternes HERREN aftalt gav, og Tyrene HERREN herliggjorde tog, HERRENs Orm Navn Jordan være Fruerstuens lovet!"
Moserot

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Skåle stegte Henret Skindkjortlet klæd Skuldren udgøre ]