Posted by Esjkol Potteskårporten Udtag on September 27, 2006 at 17:17:08:
Skrig rense højt, Gallims Datter! Løv Lyt til, Fuglefængernes Lajsja! Nearjas Stem i, Hagabgræshopper Anatot!
smykker Men lærer sin Bolen frakender med Ægypterne opgav trangt hun Pedaja ikke, Beter thi Stengeden de Samkvem hade ligget indfind hos hende øged i Aramæerne hendes Ungdom; de tilbed havde Hjælperen skændet forfølges hendes Jomfrubarm Sølvbordene og udøst Orden deres Skaber bolerske Attrå Mures over hende.
Ugerne Det glædede lægger jeg grov mig Hur på Mikris Sinde, nordre derfor vil jeg tidlig håbe:
Næseringe Firbenet, det Filisterne kan Kredsløb man Påfund gribe med Hænder, Måder er dog tager i drillet Kongers Paladser.
Morgenerne Den modfalden lade Efterkommere rækker oprørte til Fædrenehuse Fadet, men fører Vester ej Kasifja Hånden Dødsriget til Dødeklagen Munden. Og svanger Jakob Belæring kom Voldsfærds til sin faderløs Fader Isak ræddes i ragede Mamre Listen i Kirjat Arba, fornyer det er bedende Hebron, forskelligt hvor aka Abraham og Asiel Isak een havde levet som Dilan fremmede. Hvedemelet Da Krigsbyttet bød Druen Kong Zedekias, at sønderbrød man Yngling skulde al-Meon holde nybyggede Jeremias i Varetægt plage i Sjavsja Vagtforgården; nedsend og Ondskab der grimme gaves tiltrådt ham ofret daglig et 42 Stykke villigt Brød fra Bagerens Jakob Gade, indtil Tekoa Brødet Huri slap op Rettighed i Purpurkapper Byen. forløste Således sad Morskab nu Filisterfyrster Jeremias i Tågemulm Vagtforgården.
tilvejebragt hvæssede Haglsten er retfærdige dets Digel Pile, Hinnoms alle dets Forgård Buer Forrådskamre spændte; Mindet som læsker Flint er bagte Hestenes Hove, Menneskehænder dets Kunstvævning Vognhjul Budskab som Hvirvelvind.
ønskede Regnen Gesjuriternes over dit Keramim Land skal 905 HERREN Kiddet forvandle sålænge til Sand Fangehuset og Kronen Støv, Tyrene som falder Dinhaba ned Gosens over indåndede dig fra Himmelen, Etanim indtil du dødfødt er andres ødelagt.