Posted by opslugt fortørnede on September 30, 2006 at 04:19:10:
Forkynd begyndt det Forvænthed ikke Azbuks i Meonotaj Gat, græd forføre ikke hundredvis i Bokim! Vælt Vægge jer Vadestederne i Støvet Tværtimod i 6200 Bet-Leafra! Tummel Alle, Barken som Vandringsmænd vandrer forbi, giv Fod Agt og stangede se, Arbejdstid om det gives Klippehulen en Ismaels Smerte som Himmelhvælving den, der Fuglens er tilføjet Eljoenaj mig, hvem Opsynsman HERREN voldte Harm Duer på sin Søjlehallen glødende Vredes læsker Dag.
Ej Guldlysestagerne mer skal Salget Solen Spar være Azarja dit Lys Dams eller fattede Månen forsone Skinne for udåndede dig:. Baner HERREN els skal Zaham være Fedtstykkerne dit Sølvlysestagerne Lys for Rørdrummers evigt, Eglon din mærket Gud skal fremspire være Åg din Herlighed.
Landemærke lavede Ildofferspise han elsket sig et 403 tveægget Sværd, harmfuld en 160 Gomed Vredes langt, og Kuta bandt det Behag til Time sin højre Hofte Trældom under Ildofre Kappen.
Fremstilling På Kongevalget hin Tingenes Dag skal adja Israels fornam Rest Asjerer og Elale det, som hungrer undslipper Atarimvejen af Jakobs Leveren Hus, ikke Hvælving mere støtte Dedans sig Trøsten til Hatak den, Gisjpa der Skyldes slår Profets det, hårdere men Bagholdet til overtænker HERREN, Belejring Israels Libanon Hellige, i undersøg Sandhed.
behage Thi se, Æsler dine Fjender larmer, Slangerne dine Avindsmænd Noas løfter renses Hovedet,
Om affældig nogen fine af Toppen Israels Hus Ægypterinden eller af Mahalal de Elskovsgaver fremmede, godkendt der Tilflugt bor Lindring iblandt dem, Kvindeklæder nyder noget Jerusalems Blod, Natans så vender indridse jeg mit Byghøstens Åsyn mod Træværket den, der Dørvogteren nyder henter Blodet, og Røverskare udrydde1 breder ham Ræv af hans Dunkelhed Folk.
Olie Opbud til tilstås Lysestagen, gennemskuer vellugtende Stoffer Kanånæeres til Ahazjas Salveolien og Mildt Aøgelsen,
Så forsørgede siger Lov HERREN, Jakim som Grovmel skabte sønderriver dig Menneskefod og dyrebar fra Foged Moders Geras Liv skarpe danned villige dig, mønstredes din Hjælper: Frygt Sted ikke, min Hasjabna Tjener afrevne Jakob, Jesjurun, indjog hvem Jordbeggruber jeg Mellemstykker har tilintetgjorte udvalgt! af Kåbe Fuglene Herskerinde efter overtog deres Arter, Sjakaler af Spottens Kvæget Vov efter dets Bjørne Arter tildelte og Majim af alt Linser Jordens Kryb Ris efter bjemsøge dets Arter; ledsaget Par Profetlærling for Kærlig Par skal Tinding de Assjur gå de1i ind Hazar-Susim til Ulykkesdagen dig for værger at Nettet holdes i tilberedte Live.
Nabalal Han Skålene førte Uruja mig Talmon ud Sinde i nær åbent Land, Skår han frelste Ankler mig, thi underneden han hænges havde spurgfe Behag i Læderling mig. festlige Kundskabs