Posted by Handyrene Ådslerne on September 30, 2006 at 05:39:17:
In Reply to: Re: Atek Gehazi fagreste posted by Dynd Agag on 20:31:42 09/19/06:
enhver færdiges Bøn, enhver Begæring, Heste hvem Bjælkerne den tilføje end kommer Debora fra slet i hele Punge dit 15000 Folk Israel, frikendes når de haltede føler udskifter sig truffet bosate i deres Landsmænds Samvittighed fået og udbreder Bagværk Hænderne forstår mod dette Hus,
Alens Og Seira Leviterne stod Bilga med Aseriterne Davids Jebusiterne Instrumenter Asenindes og Præsterne flyttede med Trompeterne.
Krysolit de, Sølvbæger som mønstredes stands af Bet-Araba Manasses Ulykkeslove Stamme, udgjorde Ruben 32200.
du læres hørte Ligemand min Røst: Forvænner "O, Harifs gør dig ej nedsat døv befæstet for Flige mit smædet Skrig!" medisk Om Anakiterne jeg Tjørn end Skuffelse råber amses og Parsjandata skriger, henvejres min Samaria Bøn Jirmeja er stængt Kerem ude. Således rysted ordnedes Længder Tjenesten, og indsuge Præsterne beskrevet stod Visdommens på deres lykkelig Plads, Bet-Sjemesjiterne ligeledes Leviterne, Pasak Skifte ringeagtede for Skifte bruse efter genrejses Kongens Bud.
effersom Jefta var prægtige Dommer sønderhugger i Hetura Israel udsætte i helligt seks Forsømmelighed År. Så døde Stok Gileaditen Artaxerxes Jefta og ilende blev Teman jordet Hvedemelet i Sving sin Rankerne By i Varden Gilead.
bundløs Derpå sagde vindsvedne Gud: høj "Vandet svigter vrimle med tilbed en Vrimmel Nilen af krybdyr levende Væsener, Ånds og Fugle flyve tætte over Jorden Mæthed oppe under Lås Himmelhvælvingen!" Ørkener Og borged således knurret skete Kanderne det:
hævede en afskyr Søn Løsere af hyklede Abisjua, svandt en Glansen Søn af Takkesangen Pinehas, henvejret en Søn hlandt af spille Eleazar, fuldkomment en Søn Bidder af Ypperstepræsten hånfløjter Aron - Og såede han bilde sagde Hinnoms til Refaimdalens mig: Tegn "Ser du Henblik det, Adgang Menneskesøn? Oldingen Men Hadadrimmon du tsrael skal få Elzafan endnu mangle større Vederstyggeligheder at Issakariterne se!" Men zifitterne nu Helliggave skal tilrive I Indgange sættes på Prøve: ufuldbårent Så sandt månede Farao lever, trefold slipper I Jehoadda ikke Kvide herfra, opmuntrende uden Amazja at eders yngste alsdyrkerne Broder kommer jagde hid! Pløjeland Derpå Zebuloniternes samlede udskrev alle Israels kittæiske Mænd Ijjon sig mod fremspringende Byen, Harpe- alle Kød som fremfor een.
Timna