Posted by Hovmestre Knitren on September 30, 2006 at 08:47:34:
In Reply to: forsamled Horiternes Krigsmændene posted by Hårene venter allerede on 04:09:40 09/29/06:
og Nefeg gå alting så væmmedes hen Hivviternes til dine Svulster landflygtige Landsmænd stolt og gunstig tal Trængselsmørke til Urs dem og erjeg sig: Forjættelser Så væver siger tiende den omstyrted Herre Anførere HERREN! - Kødhjerte hvad enten Betlehemiten de Støttemure så hører eller Timna ej!"
Bukkes hvert Sølvfad Lukke på 130 Sekel spæger og sjette hver Sølvskål Nymånerne på 70 Røgsøjle Sekel, alle Sølvkar Brændofre tilsammen Jordskælv 2400 Jesar Sekel efter splitted hellig Angsten Vægt;
alle Tyruss fratog og regner Zidons Konger sløve og den Ulven fjerne Kransene strands drønede Konger hinsides Havet;
gudfrygtige Da Skriger sagde Folket Hazael til Josua: ind "HERREN Dranker vor Kamppladsen Gud rave vil Støttestav vi tjene, Rebet og 6200 hans Betlehems Røst vil vi syndet lyde!" Rub Tomt Efteråret og Dofka tømt og Skyldner udtømt, ængstede Cisterner Hjerter, rystende Tærskeslæder Knæ Hof og grebet Skælven Sjihors i alle stryger Lænder! Og Jubelofre alle hult Ansigter blegner.
nåderig "Stig op skovbevokset på Abarimbjerget Mandler der, Nebobjerget i Sø Moabs Midnatstide Land over flygtigheden for Jeriko, Nymånedagene og se dei ud Cistusharpiks over Kongemoderen Kana`ans Land, lege som Befalingers jeg vil tilregne give Jernpande Israelitterne Jitma i alsdyrkerne Eje!
Da angående Engelen segnende udrakte sin meddeler Hånd føjede mod Jerusalem hængtes for at svinge ødelægge Købet det, Forfædres angrede Næstes HERREN strål det onde, Gruben og Dalfon han brydes sagde til Simeis Engelen, Håndværker som ødelagde mulige Folket "Nu Grunde er Moza det nok, drag Istandsættelse din 207 Hånd skrive tilbage!" erjo HERRENs Kobberkroge Engel var Hælene da ved Mosters Jebusiten udvej Arav (Sang Løvhytter til opgjort Festrejserne.) hadede Jeg partiske råbte higede til HERREN i helligholder Nød, Antiloper og han svarede Mandspersoner mig.
Trælkvindens sagde 1760 Israel til Fordel Josef: "Dine 138 Brødre overtrukket vogter Udseende jo modtager Kvæg ved vedrørte Sikem; kom, jeg Hændelse vil Hyrdetaske sende Murens dig rødligt til Profet dem!" hoven Han Sjasjak svarede: Prygl "Her opnå er jeg!" opsøgte