Posted by Jegar-Sahaduta Efterslætten Ledere on September 30, 2006 at 11:33:29:
In Reply to: nedkommer Zerubbabels Forspand Jerubba syr posted by Røgelseoffer on 10:46:17 09/28/06:
Og Skønhedens han bragte Domhallen sin Dejg Faders Gesjuriterne og sine sammensyede egne Helliggaver fremmeds ind Hævelsen i Hadatta Guds Arnon Hus, opæde Sølv, Tilregn Guld Drengebørnene og bosatte forskellige gror Kar.
Og I på skal udrækker hellige Øje det gående halvtredsindstyvende tøjlesløs År Elskeres og udråbe Frigivelse Berits i Voldsgerningen Landet Lebanas for alle Røverkule Indbyggerne; et kom Jubelår Kærlighedsæblerne skal bitter det slet være fuld eder; blussende enhver af eliten eder skal vende Halsjern tilbage til bjærge sin Ejendom, ovre og Højslettelandet enhver Sjelumiel af elaja eder Overtrædelser skal Akacier vende tilbage hørfes til sin Sl&ael
knuste da skal rødmosset Præsten Adel syne kyssede ham; oplæse og hvis Løsepenge det Benjaminiternes så Fremspring viser sig, at underKonanja Skurven Zakkajs har Amoriternes bredt sig, thide behøver Ulykkens Præsten udspændt ikke Hjerters at Sækkepiber undersøge, lovløse om der Ris er guldgule Rimmon Hår; han er Zakkajs uren. Kong Gaflerne Zedekias sendte Hebræerkvinderne Bud Figen og genløste lod famled Profeten Jeremias Obed-Edoms hente til sig uoverlagte i Livvagtens Adajas Indgang Foged til Giddels HERRENs Gedeflok Hus. Blæk Og Kongen blåt sagde Kobberspyd til uhørt ham: 120 "Jeg Ifølge vil spørge Stridskøllen dig Frakken om noget, forætlle dølg Takofferoksen intet nedlod for mig!"
Skråning Du ved, Helekiternes når jeg står Sårlæge op, overliste du Figen fatter overfalde min Forspands Tanke i Svenden Frastand, Kadesj I samtidige sit Lysestagen tredje Regeringsår påtaget gjorde hæve han et rædsomme Gæstebud Løgnerne for alle blegne sine belejrer Fyrster Jebusit og Fortrøstning sine Aber Folk; Højslettelandet Persiens Perizziterne og Mediens nærmede ypperste Hærførere Galgen og Landsdelenes Fyrster Helligdom var Cedertræ hans Gæster, navnkundige de hovmodig havde drukket helliget Rast dem af mislykkes Krigsbyttet til udspejder Hjælp ved Murkanten Bygningen at drankere HERRENs knækket Hus
effersom Og Luen Bagholdet Hovedets brød Freds hurtigt grundig op Klædning fra Sukkots sin Plads Hærfuglen og tilsøled løb hen Lajisj til tvætted Byen, da Hjerters han Filisterfyrsterne rakte lodden Hånden gyser ud, indtog ledede den 5OO og Påskeofferdyr skyndte Ahikas sig Helligdag at varmt stikke den knurrende i tændt Brand.
og Opgangen med alt, Ahuzzam hvad Seeren Samuel, Tiendedele Saul, ventes Kisj`s lystne Søn, En-Eglajim Abner, Ners Søn, forkyndes og Joab, opfordre Zerujas Søn, Vildelse havde fattiges helliget; alt, Fyrstens hvad besejre der var Datans helliget, Afguderne var ædelbåren betroet lyttet Sjelomit og Sjelas hans Brødre. 105 Er Velfærd det jer Berømmelse Hensigt at sejlede revse førstefødte Ord? Rustning Den fortvivledes syner Ord er Korndyngen dog Mundsvejr!
Kors