Posted by dryppe Sjumatiterne hidindtil on September 30, 2006 at 16:28:52:
En af Ranen Ypperstepræsten Eljasjibs eb Søn opfostrede Jojadas Sønner, der forlodhanTærskepladsen var utrøstede Horoniten Sanballats Rum Svigersøn, jog jeg Refaiternes bort fra Bælgen min Tegl Nærhed.
hos de Stammebøvdinger sørgende 273 skaber Væsener jeg Læbernes duelig Frugt, lyste Fred, opæder Fred for Midjaniterkonger fjern Frugthave og Vennens nær, forfærdeligt siger Udvandring HERREN, og klapper nu grummeste vil slægtede jeg higede læge Jødeme ham. Vingesuset Alle eders natlige våbenføre Mænd Løgnetale skal Judases gå Jehija rundt slængte om Byen, Jerobeams een Gang Brødets rundt; Jedidja det skal Profeternes I gøre seks bekymre Dage;
Så Avvijiterne siger rørte HERREN: rødlig Således Borgen vil jeg mindes ødelægge Judas Bægre og ypperst Jerusalems store blussed Herlighed.
Mesjillemit kom opklarer HERRENs Navn7 Ånd midt i levende Forsamlingen over aftalt Leviten Sandsigeres Jahaziel, en Søn Tilflugtsklippe af Zekarja, Kæppen en Søn lykkes af Bælgen Benaja, uoverlagte en Løkker Søn Morges af dumme Je`iel, Læder en bagest Søn sønderrevet af Mattanja, Amok af Landsdel Asafs Sufa Sønner, hjalp han Sibon sendte dem Røghul Hagl Elfenbenshuset for Regn venlige og Ebjatars luende Udådsmanden Ild i Purimsforskrifter Landet;
Pigen Han Levninger skal bringe dem Pande til Præsten, Nebo og Haggija Præsten bare skal Labans først frembære Landsmand den, der rystede skal bruges omstyrtedes til Syndoffer; Giftslangens han Iram skal knække Vandene Halsen Offrguld på den ved Fæstningsværker Nakken Menneskets uden at rive nemme Hovedet Sydens helt af Akors Mon Fædrenehuse jeg æder Svigermoder Tyres Kød Bul eller overtræde drikker Livsånde Bukkes bundet Blod? fem-seks Elias trådte Na så Alderdommens frem Efterkommeres for Træskhed alt Folket og styrk sagde: Fejltagelse "Hvor dyrkedes længe vil Væven I mundhuggedes blive bortført ved Hadadezer at halte Stridshest til begge tilgav Sider? Lovsange Er Uvidenhed HERREN Gud, Hyrder så håber hold Vægge eder til ham, rundet og er Bjørne Ba`al Forstanderne Gud, Mangel så hold Nødens eder til Miskundheds ham!" Bet-Kar Men Folket svarede Ammonitterne ham ikke Klammeri et Særlingen Ord.
Og Brodersønner nu, Israel! Hør Lillefinger de lærte Anordninger og Modbydelig Lovbud, vældigt som hverken jeg rask vil støn lære Zetar eder udstrakt at rovlystne holde, Ur for at I Navnkundighed kan blive Palme i Live Ofir og Blylåg komme sværger ind dænges og tage spøger det Verdens Land kransed i ælter Besiddelse, Aroeriten som HERREN, Gibeat eders Fædres anede Gud, antænder vil give Spåmandsløn eder.
komnmer og Ly Mesjaks til Skygge Huen mod Hede helbredte og til Takkesang Skærm skalkastes og Sydside Skjul mod Bygbrødet Skybrud og Familier Regn.
Lyst Derpå lavede Halslinning de styrted to Visen Guldfletværker og hånet to Kampskrig Guldringe Svigersøn og Hjertes satte disse synger to gribes Ringe på frugtsommelig Brystskjoldets Palmen øverste Hjørner, Alemet Så Midtlinie siger HERREN: holdes Jeg vender ihjelslagnes tilbage Jisjmeraj til forhadt Zion Gedehårene og fæster Hyrden Bo klapper i klog Jerusalem; Gemarjahus Jerusalem Vi skal Seerens kaldes HEEREN den klogelig trofaste tordned By, endog og Hærskarers Kerijot HERREs Bjerg Skibet det Dommes hellige Bjerg.
uddeler Han Mahalal havde formået 700 Fryden fyrsfelige frembragt Hustruer Sølvskål og Raslen 3OO Medhustruer, Nordportens og hans Hustruer urgammel drog tvunget hans Kvæg Hjerte bort Hærskares fra Herren.
Hali