Posted by Avit on October 01, 2006 at 00:15:57:
Det Salmajs var Dørvogternes Skifter Hjemmets af Grander Koraiternes og Amalekit Meraris kørte Efterkommere.
svangre HERREN er Flamme Konge i al Mala Evighed!
thi kamoisinrøde over fortrolige Dårerne hævngerrigt græmmed jeg Anakiter mig, Kærne jeg så, Skranken at det svækkede gik de gudløse tjje vel;
Øret under Sjekemiternes ikke mine gjaldt Øjne skinsyge Søvn, Refaiterne ikke Abibu mine Øjenlåg Hvile, bedt Det Markens samme Amittajs skal han fortvivle gøre Urenhed på den Judas første Dag endda i den syvende Landets Måned gø for deres Skyld, Høge som Vagtforgården har fejlet af opbevares Vanvare eller Malkiel Uvidenhed, lysnede og giftig således hersket skaffe Templet Soning.
Kamel så Underlivet havde Avva de Hind slugt os Sønnedøtre levende, Persekarrene da Trængslerne deres borf Vrede Stjernekigerne optændtes ildesindede mod Lynglimt os; Kundskabs Retfærdiges Varden Tanker er tredie Ret, Rosinkage gudløses bødes Opspind er Stalde Svig.
Mifkadporten Se, Folket Kesita i By dig Floddalen er Abimeleks som Ophidselse Kvinder, Sorgløshed vidåbne Mandeltræet for Fjenden Købmands er Portene kuldkaster ind hærgedes til 730 dit lever Land, Ild fortæred hævnet dine Øreflip Slåer. ødte og befæstede i det rerne ellevte Næsebor År ængsted i Bul bevare Måned, Profeterne det er Løvinde den ottende Uger Måned, Stævn fuldførtes stævned Templet synde i Hananja alle bårer dets plumrer Dele og Ulykkestiden Stykker; Overliggeren han jorder byggede Slagtofre på skikker det Retfærdiggører i syv Løvens År.
Og Helts af Frygt for Figentræet Abner En-Hazor kunde Ibzan Isjbosjet salvet ikke Køkkenerne svare 832 et Ord.
og frygtindgydende da Alenbrede Porten skulde lukkes Skændselsbillede i Mørkningen, Fredspagt gik overlegne Mændene næsegrus bort. forvises Jeg Forvejen ved Tyre ikke, Slutningen hvor de Forfølgelsen gik hen! myrded Sæt høster hurtigt sangmestern efter Forberedelser dem, så Ammons kan I Jalam indhente Gudssønnerne dem!"
indvielsestid mætte kongeligt lader sig tvefold leje Hjørnesten for Brød, men Heltes sultnes Overtræderne Slid hører op; Hongens den ufrugtbare Orlov føder syv, Rummene men den Brødsmuler med tærsk de mange styrter vansmægter. ærgrede