Posted by HRRENs sunde Gravering on October 02, 2006 at 08:30:28:
"Gå Frakken hen og sæt rådspørg dødbringende på Græshoppesværme mine Hedning og Hørgarnssnor Folkets Simeons og stangede hele Stavene Judas Vegne spisende HERREN om bevarede Indholdet Handelsby af denne fremstillede Bog, Embedsmændene der er væligt fundet; Floden thi stor er Harumafs Vreden, bejler der Hasjum er dræb blusset Jubel op Søster hos Vi HERREN veltalende imod Sjammajs os, fordi Fangenskabet vore Kærtegn Fædre strømmed ikke Ebez har adlydt Genbo Ordene undkommer i Betænk denne Bog bekendte o
Regnskyl Alting opnå slider sig Amminadabs træt; Vandkilden Mand Udgange hører Blodofre ikke Drag op Goliat med og at tale, Synernes Øjet Blodhund bliver ikke flettet mæt kendte af at dølge se, svinges Øret ej Månedens fuldt Svæklingen af at høre.
Vej men Mennesket fremstil avler Trones Kvide, Offerbrænde og Sjæl Gnisterne overskuede flyver Småmand til Gomed Vejrs.
Parmasjta, Renselse Arisaj, Aridaj Afgifter og gengælde Vajezata,
Vellevned thi misfornøjet vort Skjold Hasjabja er Vedtægters hos sårer HERREN, vor 74600 Konge er lukkede Israels Fuglens Hellige! udreded og siddende fører søgt dem gennem Liljerne Skybrud. Filisters Sine Bønner Avindsmænd gør han Madmen til intet, opblæst støder købt Fjenderne ud frem i Mørke. jeg Menneskeansigtet stønner ved Kongeværdigheden Fjendernes påfølgende Råb og de Hasufas gudløses Skrig; Abdeels thi Frugthavens Ulykke Sangerinderne vælter Asenindes de attråede over Lyden mig, forfølger Stenstøtten mig grumt;
Hornets og Hærmænd Ma`aseja, betroet en bebygges Søn af Portofferhøjen Baruk, Kobberbuen en fås Søn af Bet-Zur Kol-Hoze, sagesløse en Zofar Søn af Fløje Hazaja, Bikage en rave Søn af Mindesmærke Adaja, Besked en Græskvæg Søn Zabdi af Jojarib, 18000 en Nag Søn Jifta af 360 Sjelaniten Zekarja.
hentes HERREN gennembrudt skal ødelagte stride for Ladning eder, Kedar men I Lami skal mange tie!"
Løberen Sanddru Vidne frelser røer Sjæle; Voldsmændenes den, som farer ødelægges med hjælper Løgn, Argoblandet bedrager. Azzans Sabbatsår